Nog eventjes wachten... - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Aisha Austin - WaarBenJij.nu Nog eventjes wachten... - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Aisha Austin - WaarBenJij.nu

Nog eventjes wachten...

Door: Aisha

Blijf op de hoogte en volg Aisha

20 Februari 2010 | Nederland, Vinkeveen

Buenas noches!

Jeeej!!! Nog een paar uurtjes en ik zit in 't vliegtuig naar Madrid..

Ik vlieg waanzinnig vroeg (06.50 op een zondag!!) maar ben dan ook lekker bijtijds in Madrid om alvast de stad een klein beetje te verkennen. Ik begin goed, want in plaats van een taxi (20 euro en duurt langer dan de metro (10 ritten voor 20 euro:P) Dat geld kan dus op een andere manier goed besteed worden (A). Ik ga eerst even m'n sleutels ophalen en dan is het 10 minuutjes lopen naar mijn Casa. Het beste nieuws is, ondanks dat ik om 08.30 op de talencursus moet zijn, dat het een klein kwartiertje lopen is. Fijn voor mensen zoals ik die het liefst zo lang mogelijk in bed blijven liggen. De foto's komen later, ik neem mijn laptop niet mee. En als ik een leuk internetcafé tegenkom, kan ik altijd daarvandaan nog mijn blogs schrijven.

Ik ben zaterdagochtend (lees rond 9.00) weer in Nederland en dan is het aftellen tot Suriname!

Adios!!!

Liefs,
Aisha

  • 21 Februari 2010 - 12:28

    Judith:

    Veel plezier in Madrid. Wilde gisteren nog een smsje sturen, maar kwam er pas laat achter dat ik het was vergeten. Stom hé! Succes met de taalcursus.

    Groetjes judith

  • 22 Februari 2010 - 10:02

    Judith:

    Hoi Aisha,

    Veel succes in Madrid, zou je het zonnetje mee willen nemen. En net als andere Juud ook vergeten een sms-je te sturen :-( Veel plezier.

    Groetjes Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vinkeveen

Aisha

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 17638

Voorgaande reizen:

01 Maart 2010 - 11 Mei 2010

Afstuderen in Suriname

21 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Madrid

Landen bezocht: